Freitag, September 22, 2006

Ring ( swarovskiperlen )

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Canım hepsi birbirinden harika canım hangisine yazacağımı şaşırdım inan.
Ne kadar beceriklisin hayranım sana. Ben altından çok bu tarz şeyleri daha çok seviyorum.
Sevgiler...

Damak Tadı hat gesagt…

Harika şeyler,bende Sevgili Bahar'a katılıyorum.Çok güzeller..
Sen mi yapıyorsun yoksa görüntüler alıntı mı?? Çok güzel bir hafta diliyorum..Sevgiyle kal..

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN hat gesagt…

Merhabalar bannerimi almissin. Tesekkürler. Kod da bir hata yapmisim düzeltirsen sevinirim. Benim sayfamda kod yenilendi.
Yurtdisindasin neredeydin? Ben Stuttgartta yasiyorum. Fotograflar cok güzel. sevgilerimle Sonia...

Damak Tadı hat gesagt…

Aaaa sen Almanya'nın neresindensin???Bu yüzüğü alabilir miyim,çok hoşuma gitti??

Teşekkürler canım,sevgiyle kal.