Freitag, März 09, 2007

Halsband - Ring

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Aman gönüller bir olsun Tülincim bi problem olmasında. Bende her zaman gerekli ilgiyi gösteremiyorum dedim kırıldımı arkadaşım yoksa. Sevindim iyi olmana ve ziyaretine. İşler o döneme göre daha rahat canım ama günlük rütun yetiyor zaten . Anıl biraz rahatsız ama iyi olacak inşallah canım.
YEni yaptıkların çok güzel olmuşlar canım ellerine sağlık.
Çok teşekkürler . SEvgiler.....

. hat gesagt…

Canim günaydin:)))
Bu takinada hayranlik duydum,süper...bende gece kiyafetime ne güzel uyardi diye düsünüyorum simdi burdan:)))
Tülincigim ah...ah.Su kilo poroblemi bütün kadinlarin problemi emin ol güzelim.
Bende alip verip duruyorum.
Yazin 52 kilodayken su an 57 oldum,spor yaptigim halde.
Kisin ben aliyorum nedense en az 5 kilo.
Artik iki haftadirda diyet deyil ama dahada dikkatli oldum,porsiyonlarimi kücülttüm,spora destek olarak:)))
Sevgiler canim,takilarina devam,cok basarili güzel seyler yapiyorsun.