Montag, Januar 01, 2007

Halskette - .Ring:

3 Kommentare:

Damak Tadı hat gesagt…

Selamlar canım,
Beni güzel yorumlarınla yalnız bırakmadığın için sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum..
Takıların her zamanki gibi büyüleyici ellerine sağlık,iyi günlerde kullan tatlım.
Sana ve ailene güzel bir hafta diliyorum,sevginiz bol olsun..Gül

Anonym hat gesagt…

Canım arkadaşım nasıllarmış bakalım. Yılbaşı yoğunluğu sona ermiş tekrar güzel takılarını bizimle paylaşmaya başlamış bakıyorum da . Canım benim buda süper olmuş yaaa gerçekten. O kadar hayranım ki sana nasıl da gıpta ediyorum bende çok isterdim böyle bir el becerim olsun .
Canım ben bloğuna yabancı değilim biliyorsun. Ama niye şimdi sormak aklıma geldiyse "blauperle" nin anlamı nedir tatlım. Bide cboxtaki yorumlardan doğrumu anladım canım sen bunları satıyormusun güzelim. Niye fiyatlarını yazmıyorsun peki tatlım bence öyle daha iyi olur .

Biz iyiyiz tatlım ben bildiğin gibi mesailere devam inşallah Ocak sonu rahata ereceğimm tatlım.
SEni çok öpüyorum kendine çok iyi bak güzel arkadaşım benim....

SEvgiler.........

Anonym hat gesagt…

Canım Tülinim nasılsın bakalım. Neler yapıyorsun hayatım. MErak etmişsin sağol gülüm. Bildiğin gibiyim ben tatlım. Ama bu aralar biraz daha rahatlamaya başladık canım.Umarım sende herşey yolundadır.
Çok öpüyorum seni kendine iyi bak.
Sevgiler.......