Freitag, November 10, 2006

Halskette-Armband:

7 Kommentare:

Damak Tadı hat gesagt…

Maşaallah tu tu 41 kere maşaallah..
Her ikisi de çok şık şeyler,ellerine sağlık.Sen yapıyordun değilmi canım??Çok hünerlisin,kimbilir ne de güzel yakışmıştır bileğine ve boynuna..iyi günlerde kullan tatlım.
Sana ve ailene mutlu bir hafat diliyorum..Sevgiyle kalın..

Geçmiş olsun dileklerin içinde ayrıca teşekkürler,çok sağol canım..

Anonym hat gesagt…

Canım benim bunlarda çok güzel olmuş gerçekten. Ellerine sağlık güzelim. İyisindir umarım.
Bizim işler Ocak sonuna kadar böyle canım . Sabah 8 de gel akşam 9 da çık ilerde daha da geç çıkarız :( Her yıl sonu aynı şey :( Artık evde oturmak istiyorummmmmmm :) :)
Canım benim kendine çok iyi bak . Öpüyorum.
SEvgiler...

Damak Tadı hat gesagt…

Canım sana ve ailene çok güzel bir hafta sonu diliyorum..Sevgiyle kal daima..

Anonym hat gesagt…

Canım Tülinim nasılmış bakalım neler yapıyorsun güzelim. Hani yılbaşı kartları nerde :( Koymayacakmısın bloğuna merak ediyorum açıkçası. Eminim takıların kadar hoş şeyler çıkacaktır ortaya. Güzel geçiyordur orda yılbaşı gecesi. Bizim herzamanki gibi rütun evde işte çerez tatlı muhabbetiyle geçer sanırım. Çocuklar da iyidir umarım.
Canım benim kendine çok çok iyi bak olurmu öpüyorum seni en kocaman..........

---OPTiO--- hat gesagt…

ellerine saglik..cok güzel görünüyo gercekten :)

Anonym hat gesagt…

Tık tık tık tık tık ben geldimm :)
Yaaa hani yılbaşı için yaptıkların :( YAni birşeyi bu kadar merak ettiğimi hatırlamıyorum Tülin. Yaptıklarının hepsi görülmeye değer şeyler olduğundan olsa gerek bu merak. Canım benim biliyorum sende yoğunsun bakma benim dediklerime. Belkide yayınlamayı düşünmüyorsundur bende ne çok söyledim durdum dimi :) Eeee ozaman olmadı yoğunluğun bitince en uygun olduğun bi vakit yeni takı tasarımların varsa onları görürüz inşallah diyelim.

"Formumdan"
Tülincim hoşgeldin canım . Sende iyisindir umarım. Ben bildiğin gibi tatlım. Hatta bu aralar eve gidiyormuyum yoksa kendimi burdamı unutuyorum onu bile bilmiyorum artık :) :)
Sen neler yapıyorsun yılbaşı süslemelerin bittimi güzelim yoksa devam ediyormusun yapmaya.
Birazdan sendeyim tatlım aç kapıyı :)
Kendine çok iyi bak öpüyorum.
Sevgiler.......

Anonym hat gesagt…

Canım Tülinim nasılsın.

Canımcım sana eğlenceli bir yılbaşı ve huzur ile sevinçle birlikte kutlayacağın bir bayram diliyorum tüm ailen ile birlikte.
Sevgiler..........